detailpage.leasing.tip.text
Пробіг у кілометрах
161 243 км
Тип коробки передач
Механічна
Дата першої реєстрації
06/1994
Паливо
Бензин
Потужність
243 кВт (330 к.с.)
Продавець
Приватна особа
Основні дані
- Тип кузова
- Купе
- Тип
- Вживані автомобілі
- Сидіння
- 4
- Двері
- 2
Історія автомобіля
- Пробіг у кілометрах
- 161 243 км
- Дата першої реєстрації
- 06/1994
- Автомобіль, в якому не курили
- Так
Технічні дані
- Потужність
- 243 кВт (330 к.с.)
- Тип коробки передач
- Механічна
- Літраж двигуна
- 2 997 см³
- Передачі
- 6
- Циліндри
- 6
- Власна маса
- 1 417 кг
Споживання енергії
- Еко-стікер
- 4 (Зелений)
- Паливо
- Бензин
Устаткування
- Комфорт
- Tоновані стекла
- Електр. склопідіймачі
- Зсувний дах
- Підлокітник
- Шкіряне кермо
- дзеркало бокове електричне
- Розваги / ЗМІ
- Звукова система
- Безпека
- ABS
- АПС
- Гідропідсилювач керма
- Подушка безпеки
- Подушка безпеки сбоку
- Протитуманні фари
- Центральний замок
- Додатково
- Cпортивне шасі
- Cпортивні сидіння
- Праве кермо
- Спойлер
- Спорт-пакет
Колір та оббивка
- Лакофарбове покриття
- Інші
Опис автомобіля
Toyota Supra TT Targa uit 1994
Van origine een non turbo automaat, maar in juni 2018 geswapped naar een twin turbo (2JZGTE) met handgeschakelde V161 versnellingsbak met A03B differentieel.
Enkele modificaties:
- 2JZGTE Twin turbo
- V161 6spd versnellingsbak
- A03B differentieel
- Mishimoto XLine radiator
- Mishimoto fan shroud
- K&N Airfilter
- RVS uitlaat (voor tot achter, decat)
- Apexi AVC-R Boost Controller
- Goodyear Eagle F1 (2x 235/35/19, 2x 265/30/19)
- JR3 19” (2x 9.5J, 2x 8.5J)
Aandachtspunten:
- Lak is niet meer super
- Beginnende roestvorming onder achterruit
- Roestvorming in wielkast linksachter
Mooie roadtrips mee gemaakt, maar vanwege gezinsuitbreiding wordt er helaas te weinig mee gereden.
Sta open voor een goed bod.
Van origine een non turbo automaat, maar in juni 2018 geswapped naar een twin turbo (2JZGTE) met handgeschakelde V161 versnellingsbak met A03B differentieel.
Enkele modificaties:
- 2JZGTE Twin turbo
- V161 6spd versnellingsbak
- A03B differentieel
- Mishimoto XLine radiator
- Mishimoto fan shroud
- K&N Airfilter
- RVS uitlaat (voor tot achter, decat)
- Apexi AVC-R Boost Controller
- Goodyear Eagle F1 (2x 235/35/19, 2x 265/30/19)
- JR3 19” (2x 9.5J, 2x 8.5J)
Aandachtspunten:
- Lak is niet meer super
- Beginnende roestvorming onder achterruit
- Roestvorming in wielkast linksachter
Mooie roadtrips mee gemaakt, maar vanwege gezinsuitbreiding wordt er helaas te weinig mee gereden.
Sta open voor een goed bod.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.299,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.299,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.820,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,97
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 297,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Allane SE, Dr.-Carl-von-Linde-Straße 2, 82049 Pullach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Продавець
Приватна особа- ПДВ з можливістю повернення
- Ціна для дилерів